Elvanaydin HappyMom 5.haftada basladi doktora danisarak mide bulantisini onleyen bi ilac verdi ise yaradi sabah ve aksam yutuyorum iyi geliyor yani bama
Yasminalkan HappyMom mide yanması için neler yapıyorsunz kusma geçti midem acayip yanıyor ve çok reflü oluyor
Tubikx1 HappyMom Selam kızlar, Mide bulantım 8. Haftada başladı ve 13. Haftamızda devam ediyor. Artık biraz azaldı. Ben kendim sabah kalktığımda ağzıma bir tuzsuz kraker atarım ve 20 dakika daha yatakta beklerim. Baktım yine olmuyor yatağın yanında limon bulundururum ve onu koklar yalarım. Sabah sabah Ani hareketler bende Midemi bulandırıyor 🤢 sonra sabah yoga’mı yaparım ve biraz daha beklerim ☺️ Bende işe yarıyor. Yağlı ve kokusu ağır olan şeylerden uzak durmak gerek ❤️
Yaseminkinaci Daha hamilelik testi yapmadan mide bulantısından anladım hamile olduğumu 12 13 haftaya kadar devam etti su dahi içsem çıkarıyordum. O kadar kotu oluyordum ki bı ara midemde bı sorun mu var ki diye düşünmeden edemedim 3 kilo verdim o dönem sonra geçti şuan 34 haftalık hamileyim ara ara gelir mide bulantısı çok korkuyorum tekrardan başlayacak diye😢Allah sabır versin cidden zor mide bulantısı 🤮
Elisammmbade HappyMom ilk başından beri…. Haftadayim hala kusuyorum ya uyanır uyanmaz yada kahvalti yapmaya başlayınca🥺
Elfcems HappyMom benim sevmediğim kokularda ağır kokularda bulanıyor kusmaya kadar gidiyor ama onun haricinde mide bulantım yok hatta çok aç oluyorum kusmam lazım yiyememem lazım ama sürekli yiyorum😂😂
Gizemgney Lcmss12 kullanıyorum uzun süredir fayda etmiyor o sadece mide yanmasını mide ağrısını önlüyor
Sedeffuslu 4haftalıkken başladı yani ilk öğrendiğim zamanlarda şuan 14 haftalığım hala da devam ediyor ilaç ta bazen bi fayda etmiyor 😖
Ilayda1 [silindi] benim 2. haftamda öğürtüler çoktu 3. Haftada özellikle sabahları berbat haldeyim. inşallah sende olmaz ya çok kötü bir şey 😒
[silindi] Ilayda1 çok uykum geliyor kramplar oluyor pek tiksinme olmuyor ama hafif midem bulanıyor çok tuvalete gidiyorum
Busrayilmaz18 Fatma_7 göbeğe ev sirkesi deneyiniz lütfen bir parca pamuga bir kac damla sirke damlatıp göbek deliğinize koyun ve capraz sekilde bantlayın
Busra__1 AlyaEkmen_ benim de 1 aylıkken başladı ve 13 haftaya kadar sürdü. Sanki hiç bitmeyecek gibiydi su içsem dahi çıkarıyordum. İnşallah sizinde en kısa sürede biter.
idiloska 6.haftadan 10.haftaya kadar bulandı, o bulandıkça ben ağladım, sonra ilaca başladım, 18′e kadar kullandım, yemek borusundaki yanmadan ötürü 35′te geri geldi bulantı, 37 oldum prilam kullanıyorum.