Kızlar 36+4 olduk bugun dün gece sırt ağrım vardı sabah kalktım geçmiş ama sabahtan beri ara ara kasık ve bel ağrım var arada bir sancı giriyor erken doğum belirtisi mi yoksa yalancı sancılarmı çözemedim erken doğum yapanlar belirtileriniz nelerdi acaba