Haticeyakup korkma sakin ol kendini motive etmeye çalış bende arada bi korkuyorum ama hemen kızıma kavuşacağım ne olursa olsun sonu çok güzel bitecek diye kendimi motive ediyorum ☺️ Bi de bir sürü insan var sezeryan olan herkes bir şekilde atlatıyor rahat geçirebiliyor aynı şekilde normal doğumda öyle. Bizler de yapabiliriz elbet, sadece motivasyon ve pozitif bir doğum olacağına inanmak çok önemli. Benim çevrem sezeryanı kötüleyenlerle dolu hatta sezeryan olana annelik bağı gelmiyor diyen cahiller bile var açıkçası ne dediklerini duymuyorum bile. Bana annelik iç güdüsü zaten geldi doğumla da taçlanacak nasıl bir yolla olacağı önemli bile değil diyorum kendi kendime ☺️ Rabbim hayırlısını nasip etsin diyelim her zaman onu sağlıklı şekilde nasıl kucağımıza alacaksak öyle olsun 🙏🏻 Umarım biraz korkularının geçmesine yardımcı olabilmişimdir 🐣