Damladuaa Fatmakrtl gayet normal ben 33 haftalığım 3 kilo almışım bebeğim de maşallah fazla fazla kilosu varr benim kilolarımı bebeğim almış
FeriDEniz Beyza12344 ideal almışsınız. Benim de haftam ve kilom hemen hemen sizin gibi. Bu haftalarda olup da 3-4 kg aldım diyenleri anlamıyorum zaten.
Gozdenur Ben suanlik hic kilo almadim. Kac aydir ayni kilodayim. Gerci daha yeni 10 haftalik oldu. Benimde istahim cok az. Aslinda asiri cok acikiyorum. Migdem cok farkli kaziniyo, ama yiyince iki lokma alip doyuyorum. Benim sanki kalcalarim genisledi. Zaten genisti ama suan daha fazla oldugunu hissettim. Ve karnimda migdemde sislik var. Cok takiyorum psikolojim bozulcak bu kilo yizunden 🤔😔
Beyza12344 FeriDEniz doktorum da normal oldugunu soyluyor ama az kilo alanları duyunca kendimi fil gibi hissediyorum 🤭🤭
blackberry118 Beyza12344 Ben de az mi acaba yetersiz mi diye endiseleniyorum. En iyisi bebegin kilosu normal araliktaysa icimiz rahat olsun.
blackberry118 Beyza12344 20. Haftada 3.5 kilo aldim 43 kilo ile boyuma gore cok az bi kilo ile gebelige basladgim icin daha cok almayi bekliyordum ama bebegim normal araliktaymis o yuzden artik icim rahat