Kızlar lula desing instegram sayfasında isimli hastane çıkışı yaptırmayı düşünüyorum da yaptıran varmı aceba memnunmusunuz havaleyle yapıyolar çünkü kapıda ödeme felan yok o yüzden biraz emin olamadım tedirgin oldum takipçisi falanda fazla ama karar veremedim yardımcı olursanız çok sevinirim🥰🥰