Arkadaşlar merhaba 29+1 olduk bugün ve ben birkaç gündür bebeği çok aşağıda hissediyorum idrar torbama da baskı yapıyor zaten sürekli tuvalete çıkıyorum. Ama bu haftada aşağıda olması normal mi onu bilemedim sizlerin nasıl? İlk gebeliğimde preeklampsi yaşadım bugün de tansiyonum 12-8 13-9 dan aşağı inmedi biraz tedirginim.. ve bebeğin hareketler bir iki hafta önce daha sertti bir kaç gündür çok hafif hafif hissediyorum böyle belirgin belirgin değil.. bi sorun olduğunun işaretimi ne yapmam gerekiyor 🤷♀️???