19+2 haftalık gebeyim bebeğin hareketlerini bu zamana kadar zaten net hissedememiştim ama sabahları karnımın sağ tarafına toplanıyordu orası şişiyordu ama iki sabahtır olmadı içimde kötü bir his var bebeğin kalp atışını duyup rahatlamak istiyorum. Ama küçük bir ilçede yaşıyoruz gittiğimiz hastane 30-45 dakika uzaklıkta. Aile hekimi yardımcı olabilir mi tetanoz aşım yapıldığında bebeğin kalp atışlarını da dinlemişti hemşire. Bebeğin kalp atışlarını duymak istiyorum demem saçma mı olur? Yani eşime söyleyip onu korkutmak da istemiyorum bir yandan içim içimi yiyor yaşayanınız oldu mu lütfen akıl verin😐