-Papatya33 Gebelik zehirlenmesi 3.ayda olur mu. Acayip baş agrısı cekiyorum. Tansiyona baktırdım 13/9 cıktı. Ama korktum acıkcası. Birkac gündür azalsa da gecmiyor
Nry0682 -Papatya33 20 li haftalardan sonra olur özellikle son aylarda rastlanır demisti doktorum bana.Cünkü benimde 20 ci haftaya kadar tansiyonumu cok önemsemedimama 20 dem sonra 6 afet ilac iciyorum günde
-Papatya33 Nry0682 ben de cumartesi günü 2tane içtim 12saat arayla ama doktor iç demedi diye de tereddüt ettim parol içmiştim. Bugün hiç içmedim ama çatlamak üzereyim
Nry0682 -Papatya33 bas agrısına ben migren tası sürüyodum,şakaklarıma patates baglayıp tülbentle sarıyodum basımın üZerine buz koyuyorum.Parol cok hafif oldugunicin banamısın demiyo maleaef.
-Papatya33 Nry0682 napacam bilmiyorum gecmiyor viks sürdürdüm rahatlattı ama geri basladı. Rabbim yardımcımız olsun