mustafaveannesii Asil_Egem bende yemin ederm ki dedm ki midem zaten hassas kesn kusucam hatta tek gitmiştm hemşireye dedm ki bana poşet verir misiniz kusarm falan ana bir yudum aldım dedm bu mu beni kusturacak içtim vallaha çok güzeldi 😂😂
Kuben mustafaveannesii Ben okuyunca orda burda böyle aşırı şeker dolu bir içecek sanmıştım valla 😃 bir dahaki çocukta çileklisini isticem bakalım
mustafaveannesii Kuben kesnlikle şeker tadı almadm bildiğiniz elmalı gazozdu böyle işte yok ben kustum flan tadı çok kötüydü denilince dedm ayvayı yedn ama gayet güzeldi😂