Ben de öyleyim, doktorum bana da ödem dedi. Maden suyu tüketince bir de bir gün içinde suyu da bol alınca azalıyor. Magnezyum da arada kullanıyorum. Yine de ben hamilelikte ne yürüyüşün ne bol su içmenin ne de magnezyumun ödemi tamamen bitirdiğinde inanmıyorum. Vücut ödeme yatkın olunca mutlaka oluyor. Tuzu direkt kullanmasak da her şeyde illaki tuz var. Tüm peynir çeşitlerinde var en basiti. O uyuşma uykudan uyandırıyor insanı vallahi çekilir çile değil de hepsi bebeklerimiz için, onlar sağlıkla doğsun da 😢