Cmre12 canım normal doğum şansın varsa sağlık açısından da normali öneririm ben sezeryan oldum 1.de buda sezeryan olacak malesef normal doğum çok istiyorum ama olduğum şehirde destekleyen yok malesef..lincleyen çok çıkar ama bence en güzeli normal doğum , 💜