Kızları gün doktor kontrolüme gittim 39+0 dayım artık oğluşumu bekliyorum inşallah sağlıkla. Bugün ki kontrolde oğlum geçen haftaya göre 40 gram almış sadece şuan 3600 gram karın çevresi ve kafa ölçüsü yani bpd değeri de sabit kalmış sadece boyu uzamış normal mi sizce korktum biraz açıkçası doktorum normal sıkıntı yok dedi ama işte merak ediyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda