Eşim gıda sektöründe çalışıyor. Hemde Türkiye nin en büyük yemek fabrikasında. Oradaki arkadaşlara aşı randevusu gelmiş, eşime hala çıkmamış. Bende diyorum ki hem hamileyim, hemde eşimden dolayı bana da aşı sırası gelir diyorum ama yok. Her gün birkaç sefer, mhrs, e nabız üzerinden bakıyorum aşı hakkınız yok diyo. Aşı olmak istemeyenlerle uğraşmayı bırakıp olmak isteyenlere yönelseler çok güzel olcak. Artık toplumsal bağışıklık kazansak iyi olur..