Elif8888 bak şimdi tüm yorumları toparlayalım 🥰 şeker yüklemeye gitmeden önce, gece 12 den sonra hiçbir şey yiyip içmemen gerekiyor. Ama sabah alınması gereken ilaç varsa örneğin tiroit hapı yada kan hapı gibi az miktarda suyla içebilirsin. Sonra hastaneye erken saatte gidip ilk önce açlık kan şekeri veriyorsun. Ardından içinde glikoz içeren genelde elma aramalı oluyor 😊 o içeceği yaklaşık 15 dk içinde içiyorsun. 1 saat sonra tekrar kan veriyorsun. Bu tokluk için oluyor artık. Ve en son 1 saat sonra tekrar veriyorsun. Bunlarin sonucuna göre sekerin olup olmadığına bakıyorlar. Hamilelerde açlık şekeri 90 a kadar, tokluk ise 150 170 e kadar normal sayılıyor. Eğer tok olarak verdiğin ilk kan 150 170 üzeri, ikinci kan normal çıkarsa diyet veriyorlar. Ama ikisi de yüksek çıkarsa ilaç veriyorlar diye biliyorum. Yanlış hatırlamıyor ve sistem değişmediyse, 1 saat 2 saat ve 3 saat olmak üzere toplam 4 kere veriyorsun. YouTube dan Dr kağan kocatepe nin seker yükleme videosunu izle canım çok daha iyi aydınlatır seni 🥰💐 inşallah yanlış bilgi vermemjsimdir 🤎