Kızlar tam 37+ 0 dayız bugün bebeğim 3 gündür hiç hareket etmiyo nerdeyse sürekli hareket ederdi hatta uyutmazdı beni canımı yakardı hareketleri ama şuan günde sadece 1-2 defa hissediyorum hareketini o da çok güçsüz neden olabilir böyle bi durum yaşayan var mı?