Kızlar merhaba,36 haftalık hamileyim son birkaç gündür parmaklarımda ödem oldu hafif şişti ama bunun yanında resmen kemiklerim ağrıyor parmak kemiklerim ayak parmaklarım,18 aylıkta bir kızım var böyle biraz fazla yorulsam ayaklarımın altı yanıyor ağıyor diz kapaklarım falan ağrıyor. 2 gün sonra doktora gidecem soracam ama merak ettim var ki başına gelen,neden olur sizce?