Arkaşlar ii kere test yaptım çift çizgi çıktı ama birer çizgileri silik en son 7 mayısta adet oldum 12 geciktim bugün doktora gittim ultrasonla baktı bişey görmedi kan testi beta yaptılar değerlerin 45 dedi düşük dedi iki gün sonra birdaha gel dedi çok ilgilenmedi ne yapıcam bilemedim panik oldum şimdi benim 45.03 beta testi sonucum ben hamilemiyim değilmiyim bunları yaşayanlar oldumu ? Lütfen yardım edin 😔