Doktorum bana bi hekim sadece 10+10 iki kez verebilirim demişti 170 e de sordum başka kadın doğum hekiminden de 10+10 alabilirsiniz dedi bir yıl içerisinde toplam 40 gün ayrı hekimden alınıyormuş üstüne basarak sordum adama ikinci kez 10+10 rapor almak için kendi kadın dığum doktorum değil de başka kadın doğum doktorundqn alabiliyorum doğru mu anladım dedim evet alabilirsini dedi bilgisi olan var mı yanlış bilgi verilmemiştir dimi