Kızlar bu gün sabah uyandığımdan beri karnımda 3,4 saat boyunca sürekli devam eden bir ağrı vardı öyle aşırı bir ağrı değil artan bir ağrıda değil sadece birkaç saat boyunca devam etti ve sertleşme oldu aşağıya doğru baskı falan da oldu.sadece hareket etmeyi kısıtladı biraz bilmiyorum bebekten mi yoksa bağırsak ağrısı falan mi hareketleri de normal gibiydi.şimdide hareketleri sıklığı normal ama eskisi gibi hareket değil hafif vurma şeklinde.bir haftadan fazladır mesaneme baskıda hissediyorum.acaba ters mi döndü yada erken doğum alameti mi anlamadım 2 gün sonra kontrolüm var gidene kadar sizede sormak istedim.