Elifdikel Deniz59 eğer devlet hastanesiyse verdikleri ultosanlar böyle oluyor bend onların ultorsan resimlerinfen bişey anlamıyorum
Deniz59 Elifdikel malesef devlet bu gittiğim doktor hep böyle veriyo acaba başka doktora gitsem gene aynı yaparmı
zehranurr Deniz59 acaba bebeğinizin pozisyonu mu yok. Sonuçta kağıt harcayıp veriyor ultrason görüntüsünü niye kafasını bacağını veriyor ki.
Elifdikel Deniz59 devlet hastanesi cihazları genelde kötü oluyor doktordan dgil sanırım cihaz kaynaklı durum
Deniz59 zehranurr bilmiyorum bu 2 oldu hep aynı yerlerini çekip veriyo başka bi doktor bebeği çekmişti gayette belli oluyodu ama o doktoru bulamadım bidaha