Sedakbyk Besa 33+5 gece uyumama sorunu var onun disinda cok sukur iyiyiz,haftaya cuma sezaryan gunu alicam kismetse.
Cansunare Besa 33+4 ara ara sertleşme ve uyku sorunu haricinde güzel 24 Temmuz için sezeryan tarihi verildi tabi erken gelmezse 🤗
Neslihnss Besa yürüyüşler iyi geliyor rahatlıyorum hurma pek sevmiyorum ama yemeye çalışıyorum 35.haftadayım şuan uykusuzluk sırt ağrıları .. son 35 gün 🥰
Martha Besa 35+5 yürüyüş yapamıyorum 😭 aslında toplam 3 kilo aldım ama yürürken bacaklarıma aşırı baskı oluyor kalıveriyorum öyle. Günlük 3 hurma yemeye başladım bir haftadır. Haftaya 5e çıkartırım. 37 gibi de pilates topuna oturmaya başlayacağım.
mucizemmmmmmmm Martha bende öyleyim yaa bacaklarım feci kötü sanki kilometrelerce yuruyumusum ayağa kalktığımda bacaklarımda inananilma baski var
midekoruyucu Besa ya ben de 36+2deyim de hurmaya başlamadım henüz, daha var diye düşündüm. Ne zaman başlamak lazım acaba 🙄
Tugbayilmaz-_-53 33+4 deyim 2 günde bir yürüyüşe çıkıyorum ayaklarımda ödem oldu şişti biraz onun dışında bir sorunum yok. Normal doğum istiyorum ama nasip tabi
[silindi] Yürüyüş yapmaya çalışıyorum pilates yoğuyla hareketlere de başladım hurma yemek istiyorum ama hiç canım çekmiyor 🙈 perineye de başlamak istiyorum bu arada 35 olmak üzereyim