32+4den selamm
Arkadaşlar nerdeyse 1 aydır geceleri hic uyuyamiyorum. Ellerimde aşırı derecede uyuşma yanma ve ağrı oluyor. 3 gündür de gün içinde hareket halindeyken de uyuşuyor. Doktorum ödem diyor. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı aranızda???