Dering Merhabalar🤗 9 hafta 3 günlük hamileyim. Doktorum 20. Haftada saçını boyatabilirsin dedi. Boyam nasıl olmalı? (İçeriği, markası vb.) Sizce boyatmalı mıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim canımlar :) ❤️
nevamm1 Dering canım ben çok araştırdım uzmanlar saç boyasinin kana karıştığını gösterecek hiç bir delil kanıt yok diyorlar sadece kokusu için önlem alınmalı diyorlar ama aklımıza yapılmaz diye bir inanç kazindigi için herkes çok karşı ve çoğu hamile korkuyor tabi bende korkanlar arasında olduğum için çözümü Hint kınasında buldum çünkü ırsi olarak çok fazla beyazım var ve moralimi çok bozuyorlar geri dönülmez bir yola girdim maalesef doğumdan sonra ne yapacam bilmiyorum boyada tutmaz artık 😔
Derya2867 Dering valla ben 10 haftalıkken boyatıcam bu saç boyasıdır ojedir asetondur domestostur gibi yok efendim kimyasal soludun yok efendim cildin kimyasalı içine çekti bebeğe karıştı bebek düştü bebek şöyle oldu böyle oldu gibi şeylere inanmıyorum saçını yıkadığın şampuan çok mu doğal elini yıkadığın sıvı sabun yada marketlerden aldığın domates biber çok mu masum asla değil onlardan sanki çocuğa kimyasal katkı maddesi geçmiyor mu geçiyor o yüzden ben bu tür saç boyatma bitki çayı içme ağırlık kaldırma rafa uzanmakta vb şeylere katılmıyorum
Dering nevamm1 ne güzel demişsin canım çok haklısın❤️ Olsun sana hamile güzelliği de gelmiştir saç sorun olmaz sağlıkla bebişini kucağına al saçı sonra düşünürüz artık🤗🤗🙃❤️❤️
nevamm1 Dering maalesef hamileliğin hiç bir güzelliği bana uğramadı 😂 yüzüm leke içinde kaldı kıllanma tüylenme ne ararsan var vallahi ayanaya bakamaz oldum milletin yüzüne nur gelir benim yüzümün nuru gitti valla depresyona gircem kendimden tiksindim artık özgüvenim kalmadı hormanlarin verdiği dengesizlikte eklenince sürekli kocama sariyorum beni begenmiyosun artık çok çirkinim diyip agliyarak adamı darliyorum Allah yardımcısı olsun 😂😂
Dering Derya2867 haklısım valla canım ağzı olan konuşuyor bazen 🙏🏼 dediğin gibi yediklerimizin kaçı doğal? Şampuanımız, dezenfektan ve kolonyalarımız dahil..🤨
Dering Derya2867 sana öyle geliyordur tatlım bende senle aynı durumdayım🤗 ama bizde bir mucize var. Öyle kolay kolay olmuyor bazı şeyler🥰 öyle düşün mutlu ol doğumdan sonra herşey dahafa güzel olcak nasılsa hep sonunu düşün bitanem❤️💕