Mavisehir https://resimyukle.link/i/G6S1N Devlette kontrol için gitmiştim tahlil sonucum kızamık pozitif çıkmış anliyan ve yakını hemşire veya dktr olup sorarmisiniznkutfen acile gitmeme gerek varmı acil cvp yazın lütfen netteki okudum hiç iyi birşey yazmıyor
Muyako Mavisehir kızamık hastaliğını daha önceden gecirdiğnizi gösteriyor. Korkmaniza gerek yok IgM pozitif olsaydi sıkinti var demekti. Sizin o zaten negatif. Içinizi ferah tutun.