Ates21 1 haftaym suan yalan yol otururken yatarken iyi ama kalkarken acıyor biraz. Oda taze normal.
1 kesik bilee ne kdr acıyor günlerce.
İlk ameliyata girdim korktum. İğne den sonra uyusdum.
Ve inanın korkulacak bsy yok.
Uyusunca hc bsy hissedmiosunz.
Ameliyat esrasndaa Dokunuslari hissediyosunuz sallantı hissi var. Ama acı yok. 😊😊 Ben panik atak olmssna ragmen yapabldysem sende yaparsn emin ol
Hic korkma. İnan abartıldgı gibi değil ferah ol