Semadeniz Kızlar 4+2 de hamile olduğumu öğrendim. Şuan 5+2 oldum. Gebeliği öğrendiğimden beri göğüsün damarlı baya büyüdü taş gibi oldu. Bugün aynaya baktım moralim bozuldu. İnmiş damarlaşma azalmış. Önceden düşüklerim olduğu için korkuyorum.
Yagmr000 Semadeniz ben 11 haftalık hamileyim öğrendiğimden beri hiç bir belirtim yok günü gününe de uymayabilir kişiden kişiye değişir
rosatue Gebeliğin bir günü bir gününe tutmayabilir. Bazı arkadaşlarda dediğiniz gibi düşük belirtisi olabiliyor ama bazen de tamamen bağımsız ilerliyor. İçinizi ferah tutun. Bu sorun var demek değil
rosatue Semadeniz inşallah sorunsuz ilerler. Ben 33. Haftadayım en başından beri sık idrara çıkmak hariç hiçbir gebelik belirtim olmadı
rosatue Semadeniz o benim ileri haftamda bile her gün değişiyor. Bugün göğüslerim ağrıyor mesela. Dün ağrımıyordu. Geçen hafta daha yeşildi damarlarım bugün o kadar değil. Yarın ne olur bilmem 🤗 içinizi ferah tutun
Semadeniz rosatue ay içimi hepiniz ferahlattınız düşüklerim olduğu için panik oluyor insan dua edin lütfen 🙏