Yasemin8841 canım ben de yıllardır mide rahatsızlığı yaşıyorum ve ilaç içmediğim tek gün yok maalesef. Gebelikle birlikte mide yanma sorunum aldı başını gitti. Doktorum 12. Haftaya kadar sadece gaviscona izin verdi ama bende pek bir etkisi yok o ilacın, mide koruyucu içmek zorundayım ve normalde her mide koruyucuyu da içemiyorum bulantı yapıyor, doktordan özellikle pantpas veya lansor istedim. Ama doktorum gebelikte sadece rabelis adlı ilacı kullanabileceğimi söyledi mecbur onu aldım 36. Haftamdayım 12den beri her gün içiyorum çok şükür bir sorunum yok ilaç bulantı da yapmadı rahatladım. Doktoruna yine bi danış istersen 12.haftadan sonra rabelisi sor 🤷🏻♀️ Mide rahatsızlığı çok zor, yaşayan bilir 😕 çok geçmiş olsun 🤗