Kizlar merhaba 25 haftaligim bi hafta once kanamam oldu bes dört damla hemen acile gittik alttan muayne etti hersey normal dedi sadece rahim agzina yara var kanama alani flan yok. Dedi dort gun sonra kendi doktoruma gittim ulstrasondan bakdi herangi bisey yok dedi daha once de kanamalarim oluyodu yani bes dort damla dusuk riskik vardi bebegin esi asadaydi cok sukur onlar gecti doktorum dedi ki sebebi yok bi senin sebebi bulanamiyo dedi isyerden bende bskayim dedi mudade etmedim zarar verir diye cunku dort gun omce bakilmisti yarij seker yuklemem var bu arada iki doktora gidiyorum biri devlet digeri ozel yarin doktoruma bakdirsam mi bide rahim azgi yaranin ne gibi riskleri var kanama sebebsiz olan var mi