Herkese merhaba kızlar 33.haftanın içindeyim birkaç gündur geçmeyen baş agrım.var önceleri denediğim şeyler ise yarardı şimdi fayda etmiyor( patates limon dilimleri sarıp yatmaya calisiyordum) 2 gun sonra kontrol var ama korkuym bu zehirlenme denilen olayın belirtilerinden biri de baş ağrısıymış.bu haftalarda baş ağrısı oluyor mu?Herkese kolay ve hayırlı doğumlar diliyorum