Hanımlar merhaba. Yaklaşık 2 ay kadar önce belim çok ağrıyordu doktora gittim film çektirdim. Bel fıtığı cıktı 5 haftalık hamileyim acaba bebeğe veya bana zararı olur mu fıtığın. Çoğu annelere zararı varmış doğum esnasında. Bilginiz varsa yorum yazar mısınız 😊