Emregizem ben her sabah kahvaltı hazırlayana kadar ilk uyandığımda 2 bardak kadar sütün içerisine birkaç tane atıyorum bebe bisküvisi çok da severim ve bebeğimin kilosu önden gidiyor başka onun dışında sabit tüketmiş olduğum birşey yok bence süt ve bisküvi bebeğime yararlı geldi diye düşünüyorum , 3 hafta da 1100 gr kilo fark atmış bebeğim 🤷🏻♀️