Kızlar ne kadar kaldı adetinize inşallah olmayız kürtajdan sonra 3 adet gördüm hatta 3. Adet 10 gün erkenden gelmişti o yüzden yumurtalama görememiştim testte, olduktan sonra ovülasyon testi bitmişti yapmadım akışına bıraktım şimdi adetime 1 hafta kaldı yumurtalama oldumu acaba tuttumu acaba diye düşüncelerden alamıyorum kendimi😏