Bahar_01 Kızlar omega 3 içemiyorum direk çıkarıyorum o yüzden bıraktım 6 aylık gebeyim bebeğime bişey olur mu?
Mom0891 Bahar_01 ben 9M Duo OMEGA MULTİVİTAMİN MULTİMİNERAL adında bişi kullanıyorum bugun kusmamak için zor tuttum kendimi🙁 mecbur kullanıcaz
bebegimizibekliyoruz1 Doktor kan değerleriniz iyi olsa vermezdi o yüzden bence doktorunuzla konuşun en yakın zamanda içemiyorsanız başka bir şekilde destekler
Bahar_01 Çok zor ya direk çıkarmak bide Ogün hiç bişey yapamıyorum sizler hangi vitamini kullanıyorsunuz