selma_kucukkurt meraba kizlar adet agrisi gibi agri oluyo agri olunca nefes darli oluyo 31+1 deyiz sizinde boyle oluyomu sancimi dogum mu ilk hamileligim pek bi bilgim yok..
Mmoommlife selma_kucukkurt Bizde 27 haftalığız benımde adet sancısı oluyor belımde ozellıkle bazende o adet sancısı kasıklarıma vuruyor ve gecıyor gun ıcınde olup. Bılmıyorım normal mı İnşaAllah normaldır dr ye soramadım henuz bende
Humeyrakrtl64 selma_kucukkurt tam ben post accicaktim sizin postunuza denk geldim 12haftam bugun bitiyo kismetse ama ara ara birden bir halsizlik cöküyo üstüme ve adetim olacakmis gibi kasiklarim agriyo cok korkuyorum ozaman herzaman olmuyo ama neden ki
OzgeSahin2 selma_kucukkurt canim onlar yalanci sancilar hic korkma.O esnada uzan ne yapiyosan birak. kan su vs.gelirse tehlikelidir.bide sıklasirsa takip et sanci sıklıgını.
selma_kucukkurt Mmoommlife aynen bende soramadım canim yalanci sanci diyolar ama insan korkuyo cok agri oldu için..
Kubraaaa28 Mmoommlife bende ayniyim bel ağrısı kasık ağrısı çok fazla ölüyorum bende 28+5 oldum ve galiba normal artık
selma_kucukkurt Humeyrakrtl64 valla bende bilmiyorum çarşamba gitcem doktora bakalim inşallah kotu bisey yoktur sizinde daa yeni ilkde oluyo ama herkesin farklı olabilir sizde gittinizde bi sorun bence aklinizda soru isareti falan kalmasin derim😊👍