Merhaba anneler.Kiracıydım ve oturduğum ev satıldı bizde acilen evi taşımak zorunda kaldık.Kredi çekip ev alıyoruz ve evde ankastre seti yok .Ben de hem uygun hem de kaliteli almak istiyorum siz annelere sormak istedim ,hangi marka alsam, siz hangi markaları kullanıyorsunuz ? Kullandıklarınızdan memnun musunuz? Yardımcı olursanız çok sevinirim hemen almam gerekiyor🤲🏻☺️