Hep kızım olsun istiyordum. Ama rüyalarımda hep erkek görüyordum. 12. Haftamda erkeğe benziyor dedi doktor. İçim biraz burulmadı değil ama sağlıklı olsun yeter diyordum. 16. Haftamda doktor kesin kız dedi 😍 çok şükür Allah gönlüme göre verdi. Bir de sağlıkla doğsun yeter 🙏