Basak41 burakveannesi normal canım 12. Haftaya kadar benim de öyleydi çamur gibi hiç ağzımın tadı yoktu sonra geçti çok şükür 🥰
Beyzan burakveannesi maalesef o tat en az 3-4 hafta geçmiyor ne yersem yiyim ağzımdaydi sürekli naneli şeker filan yiyordum ama geçmeden sadece tadı bastirmis oluyordum çok şükür geçti sonunda. İnşallah sizinki de en kısa zamanda geçer
Esediii burakveannesi inanır misin 35 haftayim gecmedi benim gibi olanlar nadir ,ama doktor 16.haftadan sonra tamamen geçmesini bekliyoruz demisti bana olmadi hic🙄
burakveannesi Basak41 ya inşallah benimde gecer kısa sürede tat alamamak kötüymüş ama saglikli olsun bebisim önemli değil sadece doğuma kadar endişesi oluştu
burakveannesi Esediii ya inşallah benim gecer zor gerçekten yediginin tadini alamamak Allah yardımcınız olsun
Ptttssse Ya benim metalik değil de ne yersem böyle tatlı bi tat kaliyo ağzımda tuzlu bile yesem aynı buda midemi bulandiriyo 12+1 im bende