Merhaba kızlar 😊 belki ilgisini çeken olur diye paylaşmak istedim sizinle. Ben bu dönemde iki tane ücretsiz gebe okuluna katıldım, ikisini de çok faydalı gördüm belki faydalanmak isterse diye yazıyorum 🙆🏻♀️
1-) Ankara Etlik Zübeyde hanım hastanesinin gebe okulu: İnstagram adreslerinde ad-soyad-gebelik haftası ve telefon numaranızı yazıyorsunuz gruplar oluşturulurken sizi arıyorlar. Ben bu ay aldım bir sonraki online eğitim Eylül ayında olacak demişlerdi ama siz yine de yazın, ayrıca doğuma daha varsa o zaman katılabilirsiniz zaten.
2-) İstanbul Şişli Etfal hastanesinin gebe okulu: İnstagram adresleri gebe eğitim okulu.. şart olarak İnstagram adreslerin takip etmenizi YouTube kanallarına üye olmanızı istiyorlar. Bunların ekran görüntüsünü attığınızda ve istenilen bilgileri yazdığınızda size katılım linki gönderiyorlar. İnstagram sayfalarında sabitlenen hikayelerde online kayıt diyor detayları ordan bulabilirsiniz. Ben bugün tamamladım bu eğitimi yarın yeni grupla eğitim başlıyor.. Hemen bu işlemleri yapıp yarın derslere katılabilirsiniz 🙆🏻♀️🙆🏻♀️🙆🏻♀️😍 umarım birilerine faydalı olmuştur 😊