Biradettugce Merhaba kızlar, bugün şeker tarama testi yaptırdım, açlık 98 yükleme sonrası1.saat 196 2.saat 102 çıktı doktorum endokrinoloji randevu al takip edilsin dedi varmı bu şekilde endokrin takibine giren nasıl bir tedavi uygulanacak ne yapmalıyım?
ZumrutHanim Biradettugce ben takipteyim. parmak seker cihaziyla evde olcum yapip kontrole gidince gosteriyorumm beyazun makarna pirinc pattes kes ekmegi tam bugday ye duser
Biradettugce ZumrutHanim anladım çok teşekkür ederim öneriler için insülin falan gördüm forumda o yüzden korkmuştum