Denizesin Denizesin daha önce de test vermişti eşim onların da sonuclari var bu değerlerle gebelik olur diyor doktorumuz ısrarla bilen anlayan bakabilir mi sizce nasıl?
tanya25 Denizesin Olur ama şansı artırmak içim takviye kullanın. Proxeed gibi bir de hareketlilik artsın diye havuç kürü yapabilirsiniz. Biz çok faydasını görmüştük.
tgba715 Denizesin sonuçlar normal bu değerler normal yolla gebe kalmak icin yeterli bence neler gördüm ben
Denizesin Elbet-birgun-kavusacagiz doktorumuz israrla bu değerle olur diyor biraz yükselme var ama yeterli mi bilmiyorum
Elbet-birgun-kavusacagiz Denizesin keci boynuzu kuru yap icsin esin cig kabak cekirdegi yesin bide sigara iciyosa biraksin canm
Elbet-birgun-kavusacagiz Denizesin evet esimdede sorun var sayisi iyi ama ileri hizlisi 0 cikmisti tup bebekle gebe kalabiliyorum ben dogal hic olmadi
Elbet-birgun-kavusacagiz Denizesin gecen sene ikinci tup bebegim tutmustu ama kalbi durdu kaybettik.. bi ay sonra tekrar basliycaz tup bebege
Denizesin Yagmr000 canım 3 ay sonra 2 yıl olucak hiç gebelik olusmadi benim doktorum da eşimin doktoru da hiç birşey yapmak istemiyorlar normal yolla olur diyorlar.ama yinede sormak istedim ne zman gebelik oluştu?
MelekBas Spermleri normal sekilde normal hareketlilik sadece dusuk keciboynuzu ozu yesin esiniz duzelir belki