gmzcvk Sedefhanm54 benim bebegim 6 aylik oldu kuvet almistik bir kez kullandik anladim sizin o aparat dediginizi ki hemen ondan aldik 6 aydir da onda yikiyoruz buyuk rahatlik kuvete hic gerek yokmus gercekten
Karanfill Bence küvet daha mantıklı aparatı sadece belirli bir zaman için kullanabilir. Küvet yaşına girdiğinde de kullanır
MomHero2 Sedefhanm54 o dediğinizden hiç haberim yokmuş küvet aldım bir de file aldım uzun zaman kullandım
Basakgul Sedefhanm54 ben hem aparat hem küvet aldım.Kullancağız bakalım az kaldı 😁 ama aparat alan herkes küvete gereksiz diyor.Tek yıkamak için de aparatın kullanışlı olduğunu söylüyorlar.
gmzcvk Sedefhanm54 bence cok pratik ☺️ dedigim gibi iyi ki kuvete cok para vermemisim duruyor oyle simdi 6.ayda yavas yavas oturtma eylemlerini icerisinde gerceklestiricem dusmesin diye baska bir ise yarayacak yani