Bugün kalp atışı öğrenmeye gittik arkadaşlar kalp atış hızı 200 çıktı normalin üstünde baya korkuyorum sizce birşey olurmu yada bunu yaşayan varmı
bu arada normalde 6+3 haftalıktık bugün doktorumuz gelişimizin 1 Hafta önde gidiyor dedi gelişimi önde gittiğine göre sağlıklıdır dimi .yorumlarınızı bekliyorum❤️