Kızlar hiç hissetmedim kime 16 haftalık desem hareket etmiştir artık diyor. Ama hiç hissetmedim acaba ben mi anlamıyorum yoksa hareket etmiyor mu 🙄 bende şakaya vuruyorum babası üşengeç anası üşengeç çok normal 9ayda anca hareket eder diyorum normalmi daha olmaması ultrasonda kıpır kıpırdı 10gün önce 😬