Zeynebakman 34 haftalığım. Sanırım ilk defa şu yalancı sancı denilen şeyi yaşıyorum. Kasıklarıma birden ağrı girdi. Adet sancısına benziyor biraz. Uzandım geçmesini bekliyorum. Yalancı sancı mı acaba bu?
Mmoommlife Zeynebakman adet sancısının aynısı mıydı sızdekı ? Belınızede vurdumu sancı acaba ? Cok gecmıs olsın
Rmsk Zeynebakman ben 32 haftlaihim.bebek çok sertleşiyor sonra birden kaşığa ağrı giriyor siz de de oluyor mu
Zeynebakman Mmoommlife Ya tam olarak adet sancısı diyemem aslında. Belime vurmadı. Kasıklarıma ve bacaklarıma vurdu. İş yapıyordum,ağrı girince birden iş yapmayı bıraktım. Farklı bi sancı olduğunu hissediyorsunuz zaten.☺️
Mmoommlife orkide21 benımde adet sancısını belımde yasıyorım . Doktorunuza sordunuz mu acaba bu durımu