Mrvyldrmcn Merhaba arkadaşlar 13 + 1 deyim sizlere bir şey sormak istiyorum omega 3 Ve takviye edici gıdalar olarak hangi markaları söyledi doktorlarınız
zgih765 Mrvyldrmcn Bana 24. haftada easyfihoil balık yağı verdi doğuma kadar kullandım tadı vs çok güzel öneririm
Mrvyldrmcn Burcuscl evet banada doktorum onu yazmış ama genel olarak ne yazıldı merak ettim çünkü çoğu kişiye balık yağı yazılmamış da
Burcuscl Mrvyldrmcn ben kullandım çok da memnunum yutması basit en azından 😁her ilacı kullanamıyorum mide bulantısı vs yapıyordu çünkü bu güzel biraz pahalı ama 🥲
Mrvyldrmcn Burcuscl teşşekür ederim bilgilendirmeniz için aldım ama içmedim sadece k2 ve d 2 damla vermiş ekmeğe yada meyve suyuna damlatmak için onu kullandım yarın deneyimlicem omega 3 hapını