Merhaba anneler
5 haftalık gibiyken doktora gitti. Kese oluşmuş ama bebek yok. İki hafta sonra sabah aç karna gel kalp atışıni duymaya çalışalm dedi doktorum. Bu haftada aç karna gelmenin bir amacı var mı baska? 5 Mart’ta kürtaj oldum. İlk gebeliğim korkuyorum bundada bişey olucak diye 🙄