Asli Ankara2 bugün gittim dr 3'lü pek önermiyorum çünkü yanıltma payı çok kafamızı karıştırmaya gerek yok dedi 2 li herşey temiz çıktığı için bugün iç organlarınada baktı bir sıkıntı yok 4lü isterseniz yaptırabilirsiniz dedi ama yaptırmayacağım
Deris Ben 18 +6 da yum dün değil önceki gün gittim kontrole dörtlü istedi doktor ikili ve üçlüyü yaptırmamıştım ben o yüzden ama bir tanesini yaptırman yeterli