Kızlar 37+2 deyim doktor karın çevresi iki haftadan geride geliyor dedi gelişim gerilim olabilir dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı çok üzüldüm soruyorum ne demek diye herşey olabilir falan diyo kilosu düşük olabilir dedi bilen varsa nolur yardımcı olun 😔