Merhabalar tatlış anneler ♥️ bugün bebişin randevusuna gittim 10+2 olduk cinsiyeti çok merak ediyorum içime hep erkek doğdu, doktora sordum bana burada bir nokta var ama ona göre erkek diyemem bana sorarsan yapılsal olarak kız daha belli olmaz dedi, siz ne düşünüyorsunuz sizin belli oldu mu ? 🎈