-nazarozcn_ Arkadaşlar 5+3 haftalik hamileyim su gibi akıntım başladı bugün normalmi bir han sandım adet oluyom bir baktım bildiğin su gibi akıntı bisy olurmu sizce korkuyom
kelebegimm07 -nazarozcn_ hic sıkıntı yapma çok normal bende hala oluyor beyaz akıntı kokusu yoksa kan yoksa korkma normal bir süre oluyor o sonra geçiyor
-nazarozcn_ Aysegul__ cuma günü gidecm cnm hiç gitmdm normal şeffaf akıntım oluyordu bu sabah bisy geldini hissetim korktm dedim kanmi geliyo bktm su gibi akıntı geldi